Skip to content

Wiosenne zajęcia dla malucha cz. 13🙂

Dzień dobry kochane dzieci🙂 Wysyłamy do Was gorące pozdrowienia od naszych Pań i dzieci 🙂

Dziś mamy ostatni dzień zajęć ponieważ już w poniedziałek wracacie do swoich Pań, koleżanek i kolegów. To dla nas wszystkich będzie wyjątkowy dzień, po tak długiej przerwie…
Dziś spędzimy ten ostatni dzień na zabawie 🙂 Nasze Panie przygotowały kilka interesujących zajęć, które możecie wykonać razem z rodzicami.
Pani Justyna wraz ze swoim chrześniakiem, przypomni wszystkim dzieciom jak powinniśmy zachowywać się przy stole. W żłobku każdego dnia nasze Panie przypominają i utrwalają z Wami  prawidłowe maniery podczas jedzenia posiłków. Pani Beata przeczyta ciekawą historię pt.,, Skąd się bierze mleko?”.
Nasza Natalka jak zwykle wykazała się wielkim talentem i wykleiła dwa ślimaki, które dzielnie zaprezentowała. Pani Agnieszka pokaże jak kreatywnie bawić się klockami i zaproponuje ćwiczenia oddechowe, które pomagają w prawidłowym wdychaniu powietrza nosem i wydychaniu ustami podczas zabawy ze słomką.

Miłego dnia 🙂

,,Jak się zachować przy stole”🙂
” Skąd się bierze mleko? ”🙂

 

 

Kolorowe ślimaki wykonane przez Natalkę🙂

Potrzebne  do zrobienia pracy:

-zielona kartka A 4

-pisak czarny lub brazowy

-pisak pomarańczowy lub kredka

-kolorowe kartki papieru

-nożyczki

-klej

-gotowe plastikowe oczy  lub wycięte z papieru

-kokardka z papieru lub gotowa

Na kartce pisakiem namalowałam Natalce ślimaki. Kartki do oklejenia ślimaków pocięłam na małe prostokąty. Klejem zaznaczyłam gdzie Natalka ma przykleić kolorowe prostokąty. Gdy muszelki już były oklejone, Natalka przykleiła ślimakom oczy, uśmiechniętą buźkę i kokardkę.

Pozdrawiamy
Natalka z mamą

 

„Układanka z klocków”🙂

Zadaniem dziecka jest odtworzenie takiego samego układu klocków, który rodzic narysuje na kartce papieru. Wystarczy narysować i pokolorować kilka kwadracików w różnej konfiguracji i obserwować jak dziecko odtwarza układ. Im trudniejsza konfiguracja tym większa zabawa

Potrzebujemy:
– dwie kartki z bloku
– kredki
– linijka,
– ołówek
– kolorowe klocki

 

,,Oddechowy tor przeszkód”🙂

Zadaniem dziecka jest zrolowanie długich pasm bibuły oraz następnie połączenie ich w taki sposób aby powstał tor przeszkód. Ćwiczenia oddechowe będziemy wykonywać za pomocą słomki w którą dziecko dmucha i jednocześnie napędza naszą kuleczkę w taki sposób, aby jak najszybciej wydostała się w labiryntu.

Potrzebujemy:
– bibuła
– słomka
– plastelina