Witamy wszystkie dzieci:) Chociaż nasz żłobek nadal jest zamknięty, my jesteśmy z Wami:)
Gorące pozdrowienia wysyłają nasze Panie z gr.II Karina i Paulina 🙂
Mamy kilka ciekawych zadań w dniu dzisiejszym dla sprytnych maluchów.
Pani Dorota z gr.VI zademonstruje dzieciom instrumenty muzyczne, które wykorzystujemy podczas zajęć.
Pani Marzena zaprosi wszystkie dzieci do wspólnych ćwiczeń logopedycznych, Lenka razem z Nikolką pokażą jak pięknie pracują w domu, brawo dziewczynki!
Pięknego dnia:)
Muzyka to wspaniałe narzędzie, które stymuluje wszechstronny rozwój dziecka. Czego uczą zabawy muzyczne
i rytmiczne:
- rozwijają wyczucie rytmu i rozbudzają wrażliwość na różne dźwięki,
- podczas zabaw muzycznych dzieci nabywają umiejętności w zakresie koordynacji słuchowo – ruchowej,
- wzmacniają spostrzegawczość oraz orientację przestrzenną,
- uczą odpowiednio i szybko reagować na różne dźwięki i tony,
- dzieci nabywają umiejętności intonacji własnym głosem cicho, głośno, wolno, szybko.
Posłuchamy dzisiaj takich dźwięków jak: młynek, kastaniety, grzechotka, kołatka, tamburyno, trójkąt, talerze, cymbałki.
Logopedia
Butelki sensoryczne
Co potrzebujemy?
1.Butelki
2. Gliceryna – brokat będzie poruszał się wolniej/woda
3. Cekinowe konfetti
4. Brokat
Nalewamy zimną wodę, dodajemy brokat, zakręcamy i mocno mieszamy brokat z wodą. Dolewamy odrobinę gliceryny i dodajemy cekiny. Ważne jest zachowanie odpowiedniej kolejności
My zrobiłyśmy również wersję z zabawką w środku .
Praca plastyczna pt. ,, Żonkile”
Do wykonania pracy przygotuj:
Klej
Nożyczki
Farbki
Foremki papierowe
Praca plastyczna pt.,,Zajączek”
Do wykonania pracy potrzebujemy:
kartki kolorowego papieru
kartkę z bloku na której przykleimy zajączka,
nożyczki
klej
Rodzic wycina z kolorowego papieru kółka o średnicy:
1×10cm szary , 2×5cm szary, 1×5cm biały, 4×5 cm zielony, 4×4cm szary, 4×2cm,biały, 1×2 cm szary